Reklamacije, servisi i povrat

Ako imate neke primjedbe ili reklamacije na rad ili uslugu stranice www.vidam.hr i tvrtke Vidam Trade d.o.o (ako niste dobili našu ponudu za naručene usluge putem ove web stranice, ako roba koju ste naručili nije dostavljena itd…) molimo Vas da nas kontaktirate na broj 031/632 403 ili pošaljete e-mail na adresu webshop@vidam.hr.

Jedan od razloga zbog kojeg možda niste dobili ponudu na mail može biti da je Vaš e-mail server poruku označio kao SPAM ili narudžbu naši djelatnici još nisu procesuirali.

Na Vaša pitanja odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.

Ako ste se predomislili vezano za kupnju ili nakon primitka narudžbe zaključite da vam ne odgovara broj, boja, model i slično, unutar 14 dana (od dana isporuke paketa) moguće je napraviti zamjenu ili dobiti povrat uplate.

Povrat ili zamjenu za drugu robu možete napraviti osobno u našoj poslovnici ili slanjem putem dostavne službe po vlastitom izboru. Zamjenu je potrebno dogovoriti telefonom (031/632403), emailom webshop@vidam.hr ili osobno u poslovnici.

U slučaju povrata robe potrebno je:

  • ispuniti Obrazac o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu.
  • zapakirati artikl zajedno s računom i obrascem o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu.
  • poslati na adresu Vidam Trade d.o.o., Kolodvorska 116, 31540 Donji Miholjac
  • troškove slanja snosi kupac

Povrat 

U skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača, članak 72., stavak 1, potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana te zahtijevati povrat sredstava od prodavatelja. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ukoliko se radi o robi koja se dostavlja u više navrata rok počinje teći od predaje zadnjeg komada.

U slučaju potrebe za povratom/reklamacijom proizvoda, potrebno je ispuniti:
Obrazac o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu.

Obrazac o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu.

Obrazac je potrebno isprintati, popuniti i vlastoručno potpisati te poslati uz robu koju vraćate.

U slučaju povrata, potrošač je u skladu s odredbama članka 77.  Zakona o zaštiti potrošača dužan o svom trošku dostaviti reklamirani proizvod prodavatelju. Povrat se može napraviti isključivo za neoštećene proizvode, u originalnom pakiranju sa pratećom dokumentacijom i originalnim računom, u suprotnom se reklamacija neće moći priznati. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena i pregledana od strane Prodavača. Preduvjet za jednostrani raskid Ugovora jest da proizvod koju Kupac vraća je kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen, u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i  dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena. Ukoliko Kupac proizvod vraća neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko isti ne dostavi u roku, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava ili zamjene. Za svako umanjenje vrijednosti robe odgovoran je Kupac.

Vodite računa da vraćeni proizvodi moraju biti nekorišteni, neoštećeni te u originalnoj ambalaži, uz priloženu presliku računa i Obrascem o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu. Za svako umanjenje vrijednosti robe, nastalo rukovanjem robe, odgovoran je kupac. To se ne odnosi na rukovanje koje je bilo potrebno kako bi se utvrdila ispravnost proizvoda. Ako roba nije u odgovarajućem stanju (oštećena ili je oštećene originalne ambalaže), kupac snosi troškove dostave u iznosu prema cjeniku dostave kako bi roba ponovno bila poslana nazad na vašu adresu.

Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. Molimo kupce da obavezno paze na ambalažu koja je sastavni dio proizvoda. Nije dozvoljeno lijepiti, šarati ili na bilo koji drugi način uništavati ambalažu (npr. kutije u kojima su pakirani proizvodi).

Umanjenje iznosa povrata s obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda:

  • Neoštećena ambalaža: povrat punog iznosa
  • Oštećena ambalaža: umanjenje vrijednosti proizvoda za 20% od plaćenog iznosa
  • Bez originalne ambalaže: umanjenje vrijednosti proizvoda za 50% od plaćenog iznosa

Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda:

  • Proizvod originalno zapakiran: 0%
  • Proizvod nije korišten, već isključivo isprobana funkcionalnost: 0%
  • Proizvodu nedostaju dijelovi: 50%
  • Proizvod korišten: 100%

U skladu sa člankom 76., stavak 1, Vidam Trade d.o.o. izvršiti će povrat sredstava u roku od 14 dana od dana zaprimanja popunjenog Obrasca o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu. Povrat novca bit će izvršen tek nakon što roba bude vraćena, odnosno nakon obavijesti da je roba poslana na adresu tvrtke, sukladno članku 76., stavak 3. Povrat novca bit će izvršen na račun čiji nam IBAN dostavite. Ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat ovisno o razlici u načinu plaćanja.

Vidam Trade d.o.o. nije odgovoran ako dostavna služba, kojom kupac pošalje proizvode za povrat/zamjenu, ne isporuči te proizvode u našu trgovinu i proizvod se vrati na adresu pošiljatelja. Ako Vam se vrati paket koji ste slali, molimo Vas da kontaktirate dostavnu službu, kojom ste slali pošiljku.

Česta pitanja:

Tko je potrošač?  Potrošač je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
A što ako, primjerice kupujem robu preko firme ili obrta? U tom slučaju na Vas se ne primjenjuju odredbe o zaštiti potrošača.
Više o osnovnim pojmovima o zaštiti potrošača

Servis

Za servisiranje kupljenih uređaja, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko se radi o kvarovima unutar jamstvenih rokova, što ne podrazumjeva kvarove nastale unutar 14 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu.

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici ili jednostavno ne ispunjava očekivanja kupca moguće je, u roku 14 dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka roka od 14 dana kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s jamstvenim uvjetima i uputama navedenim u jamstvenom listu.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na telefon 031/632-403 ili putem e-maila: webshop@vidam.hr.

*Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.

BrandTvrtka
MetaboCrom d.o.o.01 2406-246 info@crom.hr
PraktikLikos d.o.o.01 6539 875servis@likos.hr
Villager Tena G049 377981servis@tena-g.hr
MakitaTena G049 377981servis@tena-g.hr
TelwinTena G049 377981servis@tena-g.hr
KingComet042 408 547servis@comet.hr
HyundaiAgronom d.o.o.034 421 541servis@agronom.hr

Košarica

close

Ova web-stranica koristi kolačiće

Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića.  Politika privatnosti