Uvjeti prodaje

Vidam Trade d.o.o.

Kolodvorska 116, 31540 Donji Miholjac

MB: 030009407

OIB: 88213570283

Ovim uvjetima utvrđuju se postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internet trgovini tvrtke Vidam Trade na internet adresi www.vidam.hr

U navedenoj internet trgovini, tvrtka Vidam Trade d.o.o. se nalazi u ulozi prodavatelja, a kupac je svaki posjetitelj internet trgovine koji putem elektronskog formulara naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i proslijedi ih prodavatelju.

Cijene se utvrđuju za svaki proizvod pojedinačno, riječ je o procesu koji je unatoč kontroli podložan pogreškama, na kojima se kupcu unaprijed ispričavamo. U slučaju izvanredne situacije pogrešno utvrđene cijene, obvezujemo se o tome bez odgode izvijestiti kupca. Tvrtka Vidam Trade d.o.o. zadržava pravo promjena cijena navedenih u službenim ponudama, u odnosu na WEB shop, ukoliko je u međuvremenu došlo do promjene cijene proizvoda kod dobavljača.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, skrećemo Vam pozornost da maloljetne i potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, te to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici. Djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom naručivanja snosi kupac tj. korisnik.

Ukoliko niste suglasni sa uvjetima bilo u cijelosti ili djelomično, molimo da nas o tome obavjestite pismenim putem prije potvrde narudžbe na webshop@vidam.hr.

NARUČIVANJE
Proizvodi se naručuju kreiranjem web narudžbe (stavljanjem u “košaricu”) na stranicama webshopa. Pokraj svakog artikla postoji dugme „DODAJ U KOŠARICU“. Kada željeni artikl dodate u košaricu otvorit će se prozor u kojem ćete moći odabrati količinu artikala. Ako ste u košaricu dodali krivi artikl, postoji dugme „UKLONI OVU STAVKU“ koja je prikazana crvenim znakom “X” kojom artikl možete maknuti iz košarice.
Možete odabrati opciju „NASTAVI KUPOVINU“ i nastaviti pregledavati webshop. U košaricu možete ubacivati nove artikle po proceduri jednakoj onoj kojom ste odabrali prvi artikl.
Kada sve artikle koje želite kupiti ubacite u svoju košaricu, možete je pregledati pritiskom na dugme “MOJA KOŠARICA”, koja se nalazi u gornjem desnom dijelu webshopa. Ako ste odabrali sve što vam je potrebno, kliknite na dugme “Kreni na plaćanje”. Ako se po dolasku na stranicu niste prijavili, sada će se otvoriti stranica za prijavu na webshop. Ako ste novi kupac, slijedite proceduru za prijavu na  webshop. Ukoliko ste već kupovali kod nas, u predviđena mjesta upišite vašu e-mail adresu i šifru. Nakon upisivanja podataka potrebnih za prijavu, potvrdite svoju prijavu klikom na opciju “Prijava”.
Nakon prijave će se otvoriti prozor “NAČINI ISPORUKE”. Ovdje možete odabrati želite li robu osobno podići u našoj trgovini ili želite dostavu putem kurirske službe. Ako ste izabrali način isporuke kurirskom službom, otvorit će vam se prozor s vašim podacima.
Ako pošiljku treba dostaviti na adresu naznačenu u korisničkim podacima, pritisnite opciju “DOSTAVI NA OVU ADRESU”. Ako želite da pošiljka bude poslana na neku drugu adresu, odaberite opciju “Dostaviti na različitu adresu?”. Kada dodate novu adresu, moći ćete odabrati adresu na koju će pošiljka biti poslana. Ovdje možete opcije plaćanja. Možete odabrati plaćanje gotovinom, plaćanjem otkupnine pri preuzimanju, karticom ili virmanom – uplatnicom ili Paypalom.
Gotovinsko plaćanje vrši se prilikom preuzimanja artikla. Plaćanje virmanom vrši se putem banaka, pošte ili sličnih ustanova.
Gotovinsko plaćanje smatra se plaćanjem prilikom preuzimanja paketa. Virmanom se smatra plaćanje putem banaka, pošta te sličnih ustanova. Plaćanje karticom odnosi se na kreditne kartice. Plaćanje Paypalom se smatra plaćanje preko servisa paypal.com.
Ako imate dvojbe oko plaćanja karticom, Vidam webshop koristi Corvus pay payment gateway koji ima certifikat sigurnosti te je plaćanje karticom u Vidam webshopu potpuno sigurno te ne postoji opasnost od curenja ili krađe podataka.
Plaćati možete VISA, MASTERCARD, DINERS, MAESTRO i AMEX karticama.
Kad izaberete karticu kojom ćete plaćati, potrebno je upisati IME i PREZIME s kartice, broj kartice, i datum (mjesec i godina) do kojeg je kartica aktivna.
Ako odaberete opciju plaćanja virmanom ili gotovinom, morate označiti kućicu “Pročitao/la sam i slažem se s uvjetima korištenja i odredbama web-stranice.“, te možete pritistnuti gumb “NARUČI” . Bit ćete preusmjereni na stranicu “Narudžba zaprimljena”. Na toj stranici dobro provjerite jeste li unijeli točne informacije.
Nakon što odaberete opciju “NARUČI”, otvorit će se prozor s porukom “Narudžba zaprimljena” i na njoj će pisati svi detalji narudžbe  kao i upute za plaćanje. Istu potvrdu  te dobiti i na email korišten pri upisivanju podataka.
Ako želite, narudžbu možete isprintati.
Na vašu e-mail adresu stići će poruka s predmetom “Vaša Vidam narudžba je zaprimljena!”, što znači da je vaša narudžba zaprimljena.
Kada Vidam Trade isporuči vašu pošiljku, na mail će vam stići poruka s predmetom “Vidam-Status Vaše narudžbe”. U toj ćete poruci dobiti informaciju da je pošiljka krenula prema adresi koju ste naznačili kao adresu za dostavu kupljenih artikala.
Ako prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, isporučit će raspoložive te o tome obavijestiti kupca e-mailom odnosno telefonom zajedno s informacijom o dostupnosti i predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda. Ako proizvode nije moguće naknadno isporučiti, za neisporučene proizvode kupoprodajni se ugovor automatski raskida.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari sukladno pozitivnim propisima, posebice sukladno Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

PLAĆANJE

Kupcima se nude različiti modeli plaćanja:

  • Virmanom ili općom uplatnicom (internet bankarstvom, uplatom na šalteru banke, pošte, FINA-e i sl. )
    Pri završetku narudžbe dobiti će te na e-mail detalje za plaćanje, a radi jednostavnosti i 2D barkod kojeg možete skenirati pametnim telefonom i platiti bez ukucavanja podataka.
  • Plaćanjem na prodajnom mjestu gotovinom ili karticama
  • Plaćanje karticama American Express®, MasterCard® i Maestro®, Visa, Diners i Discover
    American Express®, Mastercard® i Maestro®, Visa, Diners i Discover  jednokratno ili na rate
    – kada napravite narudžbu i platite karticom preko CorvusPay-a, iznos narudžbe će se predautorizirati, pri čemu banka samo rezervira sredstva na vašem računu. Nakon detaljne provjere stanja zaliha i pakiranja proizvoda, tek tada će se naplata kartice kompletirati u cijelom iznosu.
  • Plaćanje pouzećem do 5.000,00 kn i/ili 40 kg.
    Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke. Pri odabiru ovog načina plaćanja obračunavamo naknadu od 5,00 kn po narudžbi.
  • Plaćanje PayPal-om 
    – Plaćajte Paypal balancom ili karticama registriranim na Paypal-u.  

Što je predautorizacija plaćanja?

Pri korištenju kreditnih i debitnih kartica za kupnju proizvoda koji nisu odmah dostupni za isporuku svaka se transakcija najprije prosljeđuje na predautorizaciju banci koja je izdala karticu, pri čemu banka samo rezervira sredstva na vašem računu. Konačna autorizacija, odnosno plaćanje obavlja se tek onda kada se utvrdi dostupnost svih naručenih proizvoda, odnosno mogućnost realizacije narudžbe i dostave. Ako vam ne možemo isporučiti naručeni proizvod u definiranom roku  (proizvoda nema na zalihi dobavljača, proizvod više nije dostupan i sl.), o tome ćemo vas obavijestiti telefonom ili e-mailom, a vi možete odlučiti želite li prihvatiti dulji rok isporuke ili odustati od narudžbe. U slučaju odustajanja od narudžbe banka će rezervirani iznos na vašoj kartici stornirati i vratiti vam ga.

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Hvala što koristite CorvusPay!

DOSTAVA

Nakon uplate, odnosno nakon što uplata po ponudi/predračunu bude vidljiva na našem transakcijskom računu kupljena roba priprema se za isporuku.

Vidam Trade d.o.o. obvezuje se artikle na stanju u roku 1 radnog dana (24 sata), odnosno u roku koji je naznačen na artiklu ili ponudi po kojoj ste izvršili plaćanje, isporučiti na dostavu sve naručene i plaćene proizvode.  Ukoliko Vidam Trade d.o.o. iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno će kontaktirati kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.

U slučaju da zbog nepredviđenih razloga (više sile ili slično) prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti plaćene proizvode, Vidam Trade d.o.o. se obvezuje kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku 5 radnih dana.

Dostava se obavlja svakim radnim danom te se kupljena roba na željenu adresu za područje kopnene Hrvatske izvršava u roku 2 radna dana, dok se dostava na otoke koji nisu mostom povezani s kopnom vrši 2-3 puta tjedno.

Dostava GLS kurirskom službom se vrši do ulaza u stambeni objekt, a dostava Hrvatskom poštom u izabrani poštanski ured. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio i potpisati zapisnik o oštećenjima, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Za dostavu se naplaćuje minimalna naknada za cijelu Republiku Hrvatsku. Trošak dostave obračunava se nakon dodavanja proizvoda u košaricu i odabirom adrese dostave, a sve prije narudžbe. Cijena ovisi o zoni dostave te težini i dimenzijama pošiljke.

verified_by_visa mastercard_securecode logo_sigurna kupnja_2.1 ax_jamstvo

 

REKLAMACIJE

Ako imate neke primjedbe ili reklamacije na rad ili uslugu stranice www.vidam.hr i tvrtke Vidam Trade d.o.o (ako niste dobili našu ponudu za naručene usluge putem ove web stranice, ako roba koju ste naručili nije dostavljena itd…) molimo Vas da nas kontaktirate na broj 031/632 403 ili pošaljete e-mail na adresu webshop@vidam.hr.

Jedan od razloga zbog kojeg možda niste dobili ponudu na mail može biti da je Vaš e-mail server poruku označio kao SPAM ili narudžbu naši djelatnici još nisu procesuirali.

Na Vaša pitanja odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.

POVRAT

U skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača, članak 72., stavak 1, potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana te zahtijevati povrat sredstava od prodavatelja. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ukoliko se radi o robi koja se dostavlja u više navrata rok počinje teći od predaje zadnjeg komada.

U slučaju potrebe za povratom/reklamacijom proizvoda, potrebno je ispuniti Obrazac o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu.

Obrazac je potrebno isprintati, popuniti i vlastoručno potpisati te poslati uz robu koju vraćate.

U slučaju povrata, potrošač je u skladu s odredbama članka 77.  Zakona o zaštiti potrošača dužan o svom trošku dostaviti reklamirani proizvod prodavatelju. Povrat se može napraviti isključivo za neoštećene proizvode, u originalnom pakiranju sa pratećom dokumentacijom i originalnim računom, u suprotnom se reklamacija neće moći priznati. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena i pregledana od strane Prodavača. Preduvjet za jednostrani raskid Ugovora jest da proizvod koju Kupac vraća je kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen, u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i  dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena. Ukoliko Kupac proizvod vraća neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko isti ne dostavi u roku, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava ili zamjene. Za svako umanjenje vrijednosti robe odgovoran je Kupac.

U skladu sa člankom 76., stavak 1, Vidam Trade d.o.o. izvršiti će povrat sredstava u roku od 14 dana od dana zaprimanja popunjenog Obrasca o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu. Povrat novca bit će izvršen tek nakon što roba bude vraćena, odnosno nakon obavijesti da je roba poslana na adresu tvrtke, sukladno članku 76., stavak 3.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
U slučaju spora između kupca i prodavatelja moguće je podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.
Mirenje pri centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje.
Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijet će odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.
Prava iz jamstva ne utječu na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama.

TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.

OPĆI JAMSTVENI UVJETI
Vidam Trade d.o.o. obavezuje se isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom joj ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od dobavljača.
Dakako, prema sadašnjem stanju tehnologije obje su strane svjesne da nije moguće garantirati stopostotnu ispravnost proizvoda.
Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravan proizvod priložiti sav potreban pribor koji je s robom, kao njen pripadak, dobiven pri kupovini iste ( ostali pribor koji dolazi uz kupljenu robu) te kopiju računa ili jamstveni list koji je obavezan za ostvarivanje jamstva a kojima se potvrđuje kupnja. Uz to je poželjno navesti detaljan opis problema kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda.
Neispravnost proizvoda, opis kvara, serijski broj kao i broj i vrsta modela te proizvođač navesti u dopisu.
Zamjena prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća nije drugačije navedeno (npr. u slučaju reklamacije artikl se zamjenjuje 1 za 1 u garantnom roku). Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu Vidam Trade d.o.o. neće preuzeti, već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje uključeni su i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za uporabu te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštenog popravljanja uređaja te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe kao i neovlaštene ugradnje istih proizvoda te spajanja s nekim trećima kao i spajanja na izvore napajanje. Ako roba ima jamstveni list s podacima ovlaštenog servisa, kupcu se preporuča da robu preda u ovlašteni servis na rješavanje jamstva. To je brži i efikasniji način rješavanja jamstva s obzirom na to da Vidam Trade d.o.o. samo prosljeđuje u ovlaštene servise. Vidam Trade d.o.o. svakako će zaprimit svu robu, ali je vrlo vjerojatno da će u slučaju predaje robe u ovlašteni servis reklamacija biti riješena u kraćem roku.

Za proizvode koje kupci ne podignu, Vidam Trade d.o.o. odgovara 30 dana. Nakon isteka 30 dana Vidam Trade d.o.o. zadržava pravo naplate ležarine u iznosu od 10 kn + PDV po danu čuvanja nepreuzetog proizvoda. Nakon 60 dana proizvod prelazi u vlasništvo Links d.o.o. koje ćemo predati na uništenje u za to ovlaštene tvrtke.

Vidam Trade d.o.o. uz svaki račun predaje ovaj jamstveni obrazac tj. upute o jamstvu te se s potpisom na računu kupac slaže s uvjetima kupovine u Vidam Trade d.o.o.

Jamstvo ne vrijedi ako je kvar ili oštećenje uzrokovano:
– transportom nakon isporuke
– nepravilnom montažom i/ili nestručnim rukovanjem
– neprimjerenom radnom okolinom
– neispravnim električnim instalacijama, prenaponom ili strujnim udarom, višom silom (potres, poplava, udar groma)
– zbog rabljenosti samog artikla (vidljiva oštećenja od mogućih udaraca, ispadanja, itd.)
– ako su skinute naljepnice s artikla (serijski broj, uputa o ugradnji, korištenju, itd.)
– ako su vršene izmjene na artiklu (npr. stavljane su zamjenske komponente te je proizvod promijenio izgled)

JAMSTVO VRIJEDI ISKLJUČIVO UZ JAMSTVENI LIST DOBIVEN UZ KUPLJENU ROBU. UZ PROIZVOD PREDAN NA REKLAMACIJU PREPORUČAMO I PREDAJU RAČUNA.

POPIS OVLAŠTENIH SERVISA
Na deklaraciji ili unutar svakog proizvoda nalazi se podatak o uvozniku i ovlaštenom servisu za isti.

POTVRDA PRETHODNE OBAVIJESTI
Prihvaćanjem ovih općih prodajnih i jamstvenih uvjeta potvrđujete da ste primili prethodnu obavijest

POTROŠAČKI PRIGOVORI
Vaše prigovore kao i pohvale, prijedloge i pitanja možete uputiti: poštom na adresu Vidam Trade d.o.o., Kolodvorska 116, 31540 Donji Miholjac; na mail: webshop@vidam.hr ili predati u našem prodajnom prostoru.
Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora potrošač/kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca  u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Tvrtka Vidam Trade d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Vidam Trade d.o.o. kao i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

IZJAVA O SIGURNOSTI

Vidam Trade d.o.o. se obvezuje primjenjivati maksimalne mjere sigurnosti u svrhu zaštite interesa kupaca i sprječavanja eventualnih zlouporaba informacija.